Klantenservice

antwoord op de meest gestelde vragen

Home / Klantenservice

Hieronder hebben we een lijstje gemaakt van vragen die ons het meest gesteld worden. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op! Groetjes Josien

Bestellen

Een nauwkeurige manier om uw inchmaat te bepalen is door een van uw eigen, goed passende jeans op te meten:

  • Leg de broek plat op tafel met de knoop dicht;
  • Trek de tailleband goed strak aan en meet de voorzijde hiervan in centimeters;
  • Kijk vervolgens in de maattabel bij het betreffende model van Brams Paris.
  • Advies is om dit toch altijd nog even te doen, omdat de maatvoering bij Brams Paris is aangescherpt!

Bij een ander merk dan Brams Paris kunt u het aantal centimeters delen door 1,27 voor de juiste inch-maat van uw spijkerbroek!

Als de bestelling is geregistreerd, komt u automatisch op onze bestelbevestigingspagina. U ontvangt bovendien een bevestiging via e-mail, meestal binnen enkele minuten. Heeft u deze mail niet ontvangen dan kan er een foutje in het doorgegeven email adres zitten of wellicht is de bevestiging in de spam terecht gekomen.

Controleer of alle ingevulde gegevens juist zijn. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.

Totdat uw bestelling verpakt en verzonden is, kunt u de bestelling op elk moment annuleren. Dit kan door ons te mailen (info@jojojeans.nl) of te bellen, dit laatste tijdens openingstijden. Zorg dat u uw volledige naam en het bestelnummer vermeldt en duidelijk verklaart dat u de bestelling wilt annuleren. Wij bevestigen per e-mail dat we de annulering hebben ontvangen. De eventueel gedane betaling wordt teruggestort.

Als de bestelling inmiddels is verzonden, dan kunt u deze natuurlijk terugsturen. Zie hiervoor ons retourbeleid.

Betalen

Op www.jojojeans.nl kunt u betalen via iDEAL, Paypal of directe overschrijving.

Bij ‘directe overschrijving’ ziet u direct na het bestellen een bevestiging met ons rekeningnummer. Dit nummer staat ook op de bevestiging die u per e-mail krijgt.

De bestelling wordt verzonden als de betaling is voldaan.

Verzending en levering

Jojo jeans verzendt de bestellingen met PostNL.

Als u niet thuis bent zal de bezorger kijken of het mogelijk is om het pakketje bij een van de buren af te geven. U ontvangt dan een niet-thuis-bericht waarop staat waar uw pakketje is afgeleverd. Zo niet dan komt de bezorger de volgende dag nogmaals aan de deur. U kunt het pakketje zelf volgen via de T&T code die u automatisch per mail krijgt toegestuurd als de bestelling is meegegeven aan PostNL door Jojo jeans.

Er zijn geen verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland. Verzenden binnen Nederland is gratis, ongeacht de grootte van de bestelling. De verzendkosten voor bestellingen naar België zijn ook gratis bij een bestelling vanaf € 65,00. (daaronder zijn de verzendkosten € 5,00). De verzendkosten naar Duitsland bedragen € 7,50. Voor alle andere landen zijn de verzendkosten op aanvraag.

Zodra uw bestelling is verzonden, krijgt u automatisch een verzendbevestiging per e-mail. Over het algemeen wordt de bestelling de dag daarna afgeleverd. Heeft u deze mail niet ontvangen dan kan er een foutje in het doorgegeven e-mailadres zitten of wellicht is de bevestiging in de spam terecht gekomen.

Het streven is om bestellingen binnen 1-3 werkdagen, na ontvangst van de betaling, te versturen. Omdat ik de voorraad niet in de winkel heb liggen, bestel ik elke dag rond 13.00 uur de broeken bij de merken.

Brams Paris jeans:

  • Bestellingen gedaan tussen donderdag 13.00 uur en vrijdag 13.00 uur, worden op maandag verzonden.
  • Bestellingen gedaan tussen vrijdag 13.00 uur en maandagochtend 13.00 worden op dinsdag verzonden.
  • Verzonden bestellingen worden de volgende dag afgeleverd. Ook zaterdag levering!

24/7 jeans en New Star jeans:

Deze merken versturen niet op vrijdag, waardoor er op maandag geen bestellingen verstuurd kunnen worden. Houdt u er rekening mee dat de levertijd bij deze merken ietsje langer kan zijn. Sorry daarvoor!

Als de bestelling om de een of andere reden vertraging oploopt, brengt Jojo jeans u daar per email van op de hoogte.

U krijgt automatisch per e-mail een ‘track and trace code’ waarmee u op de site van Go Parcel  ziet waar uw bestelling is en wanneer deze wordt afgeleverd.

Retouren

Als u de bestelling wilt retourneren dan kan dat uiteraard. De goederen moeten in originele staat zijn:

  • ongedragen en ongewassen
  • met aangehecht(e) artikelkaartje(s)
  • in een degelijke verpakking teruggestuurd.

Het retour sturen van een bestelling is op eigen kosten van de klant. Stuurt u het pakketje retour naar de winkel: Jojo jeans, Grote Spuistraat 13, 3311 GE Dordrecht. U kunt dit het beste gewoon via het postkantoor doen.

Als de bestelling retour is gekomen zal het aankoopbedrag van de terug gestuurde artikelen overgemaakt worden op de rekening waarmee de bestelling ook is betaald.

Als u de bestelling wilt omruilen voor een ander artikel of andere maat dan kan dat uiteraard. De goederen moeten in originele staat zijn:

  • ongedragen en ongewassen
  • met aangehecht(e) artikelkaartje(s)
  • in een degelijke verpakking teruggestuurd.

­­Als u het pakketje wilt omruilen, stuurt u dan een mailtje naar info@jojojeans.nl met de gewenste, nieuwe artikelen en de artikelen die retour komen.

Het retour sturen van een bestelling is op eigen kosten van de klant. Stuurt u het pakketje retour naar de winkel: Jojo jeans, Grote Spuistraat 13, 3311 GE Dordrecht. U kunt dit het beste gewoon via het postkantoor doen.

Vervolgens zullen kosteloos de nieuwe/andere artikelen toegestuurd worden!

Als een artikel niet aan uw verwachting voldoet of de maat niet goed is, kunt u het aankoopbedrag terug krijgen. De goederen moeten dan wel in originele staat zijn:

  • ongedragen en ongewassen
  • met aangehecht(e) artikelkaartje(s)
  • in een degelijke verpakking teruggestuurd.

Geeft u de reden van terugsturen aan. U doet dit per e-mail (info@jojojeans.nl) of door een briefje bij de bestelling te voegen.

Als de bestelling retour is gekomen zal het aankoopbedrag van de terug gestuurde artikelen overgemaakt worden op de rekening waarmee de bestelling ook is betaald.

Klachten?

Als u een klacht heeft, kunt u dit per email (info@jojojeans.nl) laten weten. Graag met een foto ter verduidelijking. U ontvangt een persoonlijke reactie en Jojo jeans komt dan z.s.m. met een passende oplossing.

Veilige betaling en verzending via:
iDeal logo Paypal logo Mastercard logo Bancontact logo Postnl logo

Jojo jeans

Grote Spuistraat 13
3311 GE Dordrecht
T: 078 6312820
E: info@jojojeans.nl

Telefonisch bereikbaar di t/m za 11:00 tot 17:00

Openingstijden

Vrijdag: 11.00 - 17.00
Zaterdag: 10.00 - 17.00